emmaengblom

Alla inlägg under februari 2014

Av Emma Engblom - 2 februari 2014 21:50

Tjoooohoooo!

Då hade denna ledig helg gått då , imorgon är de jobb 7-14 :) Och förhoppningsvis är min telefon klar från lagningen också , tappade ju nämnligen den i stengolvet i trapphuset så skärmen sprack och blev svart. men men har ju lämnat in den så bara hoppas på de bästa och att den inte fått någon annan skada inuti..

Annars har detta varit en kanon helg med mycket trevligt folk jag varit chaufför åt , alltid kul att träffa folk man inte träffat på väldigt länge! :)

Har fått mig en tanke ställare nu ihelgen ang en person ... jag menar hur normalt är de att först flörta och greja med en person förklara hur fin och blablabla hon är samt att man tycker om henne.. och sedan en dag efter man har gjort de o pussa henne och sagt att vi ses aldeless för sällan så går man ut på krogen med hennes kompis samt har henne hemma hos sig hela helgen och gulligulla.. söndag kväll när hon åkt då skriver man direkt till den första igen och låtsas som ingenting .. alltså vad äre för fel?! är de det som kallas ett normalt beteeende?!!?!

Blir så arg att jag skulle kunna flyga iväg! fyfan för dessa idioter! Mår fan bättre utan dom!


Nog skrivet om de då jag bara blir arg!

Nu är de nog dags att krypa ner i soffan och glo på en film och ladda om för en vecka med 6 dagars jobb! :)

Så glad över att ha mitt jobb och alla underbara arbetskamrater! :) Dom förgyller verkligen dagarna när det är dessa mörka tider! :)


Godnatt då alla underbara! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards